Počasí

Dopřejte svému pejskovi pohodlí. Pelíšky na gugugaga.cz
Chytrý kočárek pro výlet se psem

Všechny výlety > Jihomoravský kraj

Červený kopec aneb krásný výhled na celé Brno

Upozornění: Při výletech dodržujte, prosím, veškerá omezení ohledně pohybu psů v dané lokalitě a respektujte příslušné zákony a vyhlášky. Redakce nenese zodpovědnost za případné škody vzniklé v souvislosti s návštěvou míst doporučovaných tímto webem. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení:
Lesní cesta
Délka trasy: 6.4 km
Orientační mapa výletu:

Popis: Kársná, příjemná procházka spíše kopcovitá, ale výhled a všechny ty lesní cestičky stojí za prozkoumání. Vydáme se po zelené stezce kolem zahrádek směr velká louka. Za loukou nás čeká les a trošku větší stoupání až na samý vrchol Červeného kopce. Nelze si nevšimnout krásného výhledu. Oproti nám můžeme vidět Žlutý kopec, pod námi řeku Svratku, ale také si nelze nevšimnout obrovského areálu brněnského výstaviště. Pokračujeme dál stále po zelené příjemným lesem. Cesta nás povede kolem dalších zahrádek, ale také kolem čističky vody... lze ucítit mírný zápach. :D Poté se vydáme od čističky směrem dolů a odbočíme opět nahoru na další kopec (stále se držíme zelené stezky). Zde v teplejších měsících můžeme očekávat kolaře (BMX), proto prosím pozor. Opětovně nás čeká sestup z kopce a výstup na třetí kopec. Na závěr se napojíme na cyklostezku (v létě, na jaře i na podzim tu bývá cyklistů požehnaně). Můžeme se vydat směr Anthropos, kde i v zimních měsících je možné si dát nějaké občerstvení. Zpět se můžeme vrátit po cyklostezce, kousek před závěřem celého výletu odbočit nahoru do lesa a dojít tak opět na stejné místo, odkud jsme vycházeli. Nebo se vydat stejnou cestou zpět lesem.