Počasí

Dopřejte svému pejskovi pohodlí. Pelíšky na gugugaga.cz
Chytrý kočárek pro výlet se psem

Všechny výlety > Středočeský kraj

Okolo Roztok u Prahy

Upozornění: Při výletech dodržujte, prosím, veškerá omezení ohledně pohybu psů v dané lokalitě a respektujte příslušné zákony a vyhlášky. Redakce nenese zodpovědnost za případné škody vzniklé v souvislosti s návštěvou míst doporučovaných tímto webem. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení:
Polní cesta
Délka trasy: 10.3 km
Orientační mapa výletu:

Popis: Trasa má cca 10km. Výchozím bodem může být parkoviště u vlaku nebo vlak.nádraží Roztoky. Musíte podejít most pod koleji a narazíte na panelovku se závorou, odtud podél řeky Vltavy(kolem čističky a zámečku) směr Roztoky - přívoz, avšak budete dále pokračovat po cestě (minete občerstvení u Šraněk, dále zdymadla) až dojdete k tunelu, kterým projdete(teče tu potok a taky je tu velká reklamní plachta na tenis a nahoře vedou koleje), budete pokračovat po klikaté silnici směr nahoru podél potoka (je to slepá, takže aut minimálně, dojdete až k tenisovému hřišti (to lze projít až k nové výstavbě)- 1.varianta, anebo se vydáte hned za prvním domem doprava do prudkého kopce vyšlapanou pěšinou až dojdete na Levý Hradec, odtud se dáte zadem kolem hřbitova přes louku až ke konečné busu - 2.varianta. Projdete částí Žalov až k vysílači, po panelce pak pokračujete směr Tiché údolí (rovina, pak z kopce)až k potoku, tady se dáte doleva(doprava je obec Únětice) a pokračujete po modré turistické značce až k parkovišti - stále podél potoka.
Rady:Pozor, aby pejsek nevběhl na koleje, které vedou kousek od cesty, ale cesta je jakoby pod nimi.